ميز تلفن در دكوراسيون منزل

ميز تلفن در دكوراسيون منزل، اين كوچك را فراموش نكنيد!

اهميت به جزئيات در طراحي دكوراسيون منزل، تاثير عميقي بر زيبايي و جذابيت فضاي داخلي خانه دارد. شخصي كه وارد خانه مي‌شود به‌ويژه براي اولين‌بار، جزئيات زيادي را مي‌بيند و اين نكات كوچك هم در نظرش با اهميت جلوه مي‌كند. اگر مي‌خواهيد نماي منزل‌تان زيبا و چشم‌نواز به نظر برسد، بهتر است از نكات ريز و كوچك غافل نشويد. ميز تلفن يكي از جزئياتي است كه بايد به آن توجه شود.  امروزه استفاده از تلفن‌هاي زيبا با سبك‌هاي مختلف در طراحي منازل متداول است و با اين وصف، نقش و جايگاه ميز تلفن در طراحي منازل اهميت پيدا مي‌كند. اكنون در اين مطلب مي‌خواهيم به بررسي ميز تلفن در دكوراسيون بپردازيم. با ما همراه باشيد.

 

كاربرد ميز تلفن در دكوراسيون داخلي

امروزه با طراحي تلفن هاي بي سيم، استفاده از ميز مخصوص تلفن كمتر به چشم مي‌خورد. همچنين در بعضي منازل به خصوص خانه‌هاي كوچك به علت كمبود فضا به جاي ميز تلفن از ميزهاي كنار تخت و ميزهاي كنسول، قفسه‌ها و شلف‌ها، فرورفتگي‌هاي روي ديوار و... استفاده مي‌شود ولي باز هم عد‌ه‌اي هستند كه به خريد ميز براي تلفن شان علاقه مندند و ترجيح مي‌دهند در‌ دكوراسيون منزل‌شان از طرح‌هاي زيبا و شيك ميز تلفن استفاده كنند.

 

ميز تلفن چوبي,انتخاب ميز تلفن

به علت كمبود فضا به جاي ميز تلفن از ميزهاي تخت و ميزهاي كنسول، قفسه‌ها و... استفاده مي‌شود

 

انتخاب مدل ميز تلفن

ميز تلفن بهتر است با سبك دكوراسيون منزل شما همخواني داشته باشد و مطابق با مبل‌ها و ميزهاي جلوي مبلي انتخاب شود. اگر دكوراسيون منزل شما كلاسيك است، بهتر است از مدل‌هايي استفاده كنيد كه با اين سبك همخواني دارند و اگر منزل‌تان سبكي ساده دارد مي‌توانيد از‌ مدل‌هاي ساده‌تر در منزل خود كمك بگيريد. اشخاصي هم هستند كه علاقه‌مند به لوازم و وسايل خانگي به سبك روستيك هستند كه در اين صورت مي‌توانند ميز تلفني مطابق با همان سبك تهيه كنند.

 

ميز تلفن,دكوراسيون ميز تلفن

ميز تلفن بهتر است با سبك دكوراسيون منزل شما همخواني داشته باشد

 

نظم ميز تلفن

در دكوراسيون منزل نظم وسايل از اهميت زيادي برخوردار است و ميز تلفن هم از اين قاعده مستثنا نيست. زيبايي و نظم وسايل روي ميز تلفن بر دكوراسيون خانه شما تاثير مي‌گذارد. هرگز روي ميز تلفن كاغذ، مجله، دفتر تلفن و انواع خودكار و مداد قرار ندهيد؛ زيرا علاوه بر اينكه بي‌نظم و شلوغ به نظر مي‌رسد در گوشه اي از دكوراسيون خانه شما نيز بي‌نظمي و شلوغي ايجاد مي‌كند. بهتر است اين وسايل داخل كمد ميز قرار گيرد؛ در غير اين صورت از يك دفتر و يك خودكار در كنار ميز تلفن خود كمك بگيريد تا نظم ميز از بين نرود.

 

ميز تلفن مدرن, طراحي ميز تلفن مدرن

در منزل شما نظم وسايل از اهميت زيادي برخوردار است و ميز تلفن هم از اين قاعده مستثنا نيست

 

تزيين ميز تلفن

مي‌توانيد روي ميز تلفن خود از دكورهاي زيبا و كوچك استفاده كنيد. همچنين اگر ميز تلفن شما داراي طبقات مختلف است، قرار دادن گلدان‌هاي زيبا و كوچك روي آن زيبايي و جذابيتش را بيشتر مي‌كند.

 

كاربردهاي ميز تلفن,مناسب ترين محل ميز تلفن

مي‌توانيد روي ميز تلفن خود از دكورهاي زيبا و كوچك استفاده كنيد

 

مواردي كه مي‌تواند جايگزين ميز تلفن شود

 فرورفتگي‌هاي روي ديوار بهترين مكان براي قرار دادن تلفن‌هاي شماست. همچنين اگر فضايي در خانه داريد، حتما از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 شلف ها (شلف همان طاقچه يا طبقه است كه امروزه با توجه به كوچك‌تر شدن منازل در همه دنيا به شكل‌هاي گوناگون در دكوراسيون محيط‌هاي كاري، منازل، مغازه، دفاتر كار استفاده مي‌شود.) و قفسه‌ها بهترين محل براي قرار دادن تلفن و ساير متعلقات آن است. توجه داشته باشيد كه تلفن فقط وسيله‌اي ساده نيست بلكه در كنار خود دفتر و قلم هم دارد و بايد براي آنها نيز فضاي مناسبي را در نظر بگيريد.

 

 كنسول همراه آينه آن مي‌تواند به‌ عنوان ميز تلفن به كار رود. آينه فضاي منزل را بزرگ‌تر جلوه مي‌دهد.

 ميزهاي كنار تخت هم جاي خوبي براي قرار گرفتن تلفن شماست.

 

انتخاب ميز تلفن, مدل ميز تلفن

ميزهاي كنار تخت هم جاي خوبي براي قرار گرفتن تلفن شماست

 

محل‌هاي مناسب براي قرار گرفتن ميز تلفن

 اتاق خواب در كنار تخت 

 آشپزخانه كه ميز تلفن مي‌تواند به‌عنوان يك شلف يا فرورفتگي ديوارها باشد؛ باتوجه به اينكه عمده مخاطبان تلفن خانم‌ها هستند.

 

 در محل پذيرايي كنار مبلمان 

 گوشه‌هاي دنج منز

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/desk1-phone1-decoration1.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.