آرشیو بهمن ماه 1399

لوازم خانگي

يخچال درب شيشه اي

يخچال نوشيدني يا نوشابه در مراكز و مكان هاي زيادي كاربرد دارد و شركت يونيك نيز توليد كننده انواع يخچال صنعتي و انواع يخچال هاي نوشيدني است و يخچال درب شيشه اي محصولات خود را با كيفيتي بالا و قيمت هايي مناسب و همراه با گارانتي و خدمات پس از فروش عرضه ميكند پس هيچ نگراني از جنس و كيفيت محصول نخواهيد داشت.
يخچال نوشيدني از جمله وسايلي است كه درسوپر ماركت هاي بزرگ و كوچك و حتي فروشگاه هاي بسيار بزرگ استفاده ميشود.يخچال نوشيدني براي خنك نگه داشتن نوشيدني ها مثل  نوشابه، ماء الشعير، آب معدني و انواع مايعات استفاده مي شود.يخچال نوشيدني در انواع سايز و ابعاد مختلف 60 ، 70 و 80 توليد ميشود و مورد استفاده قرار ميگيرد.تعداد طبقات اين يخچال ها بستگي به انتخاب مشتري دارد كه ميتواند تعداد را كم و زياد كند.ما يخچال هاي نوشيدني خود را با شيشه هاي نشكن توليد ميكنيم تا مشتريان نگران شكستن شيشه نباشند همچنين از مواد و آلياژ مرغوب براي توليد كل يخچال استفاده ميكنيم و علاوه بر اين ها انواع يخچال هاي صنعتي خود را به تمام نقاط كشور نيز ارسال ميكنيم.
برخي از افراد و خريداران به خريد اينترنتي اعتمادي ندارند و به همين دليل ما گارانتي كتبي و خدمات پس از فروش را در اختيار مشتريان قرار ميدهيم تا خيال راحتي داشته باشند علاوه بر اين ها شما ميتوانيد حضوري تشريف بياوريد و جنس ديده شده را خريداري كنيد.مشتريان ميتوانند هم به صورت عمده و هم تكي از ما خريداري كنند و در صورت خريد عمده تخفيفات ويژه اي نصيب خريدار خواهد شد.
 
يخچال نوشابهبا فضاي اندكي كه يخچال نوشابه در محيط فروشگاه اشغال مي‌كند اما حدود 600 نوشابه قوطي را به راحتي مي‌تواند در خود جاي دهد .( البته گنجايش هر مدل مي‌تواند در اين مورد متفاوت باشد . )در اين نوع يخچال ها تمركز بيشتري براي طراي آن به چشم مي‌خورد زيرا با طراحي و جلوه‌ي نمايشي هر مشتري را به سمت خود جذب مي‌كند .ساده ترين ويژگي طراحي اين دسته از يخچال ها نورپردازي طبقات با استفاده از لامپ هاي SMD با رنگ بندي مختلف و تفكيك طبقات و همينطور نور پردازي بالاي و كناري بدنه جهت نمايش طبليغات، نام و لوگوي تجاري هر فروشگاه مي‌باشد .و ويژگي هاي پيچيده‌ي فني و فيزيكي ديگري كه باعث شده اين يخچال نزد خريداران محبوبيت بيشتري كسب نموده و پرفروش ترين محصول بازار نيز گردد .
 
يخچال ايستاده نوشابهدرب با شيشه دو جداره تو خالي جهت حفظ انرژيبا روشنايي ثابت در بالاي محصول جهت تبليغات و نمايش نام فروشگاهروشنايي داخلي طبقات با اثر نمايشي فوق العاده چيدمان داخليطبقه با قابليت جابجايي و تنظيم براي نياز و استفاده هاي متفاوت در فروشگاهپايه هاي قابل تنظيم ( و يا چرخ)قابليت تنظيم دما با استفاده از ترموستات ديجيتاليمصرف پايين انرژي و بازدهي بالارنج دما : از 0 تا 10 درجه سانتي گرادابعاد : 2.45m ×56cm × 64cm 
ميتوانيد انتهاي مطلب و بعد از مشاهده نمونه مدل ها ، مشخصات و قيمت و تمامي نكات را مطالعه فرماييد.
 
انواع مدل هاي يخچال نوشيدني يخچال دو منظوره دو مترييخچال-نوشيدني 
يخچال كبابي 
يخچال-نوشيدني
 
يخچال ايستاده 70 سانتي 
يخچال-نوشيدني
 
يخچال ايستاده 60 سانتي 
يخچال-نوشيدني
 يخچال نوفراست 
يخچال-نوشيدني
 يخچال ايستاده سفارشي 
يخچال-نوشيدني
 يخچال نوشيدني four درب

شيك ترين مدل مبلمان جديد

نمونه هايي از جديدترين مدل مبلمان 

مبل شيك جديد,مبل جديد و شيك

مبل شيك جديد

 

مدل مبلمان شيك,مدل مبل جديد

مبل جديد و شيك

 

شيك ترين مدل مبل,مبل استيل راحتي

مدل مبلمان شيك

 

مدل مبل,جديدترين مدل مبل

مدل مبل جديد

 

مدل مبل جديد,مبلمان جديد

مبلمان جديد

 

مبل جديد و شيك,مدل مبلمان شيك

مبل شيك و جديد

 

مدل مبل استيل,شيك ترين مدل مبل

مدل مبل شيك جديد

 

مبل استيل راحتي,مدل مبل

شيك ترين مدل مبلمان

 

 

شيك ترين مدل مبلمان,مدل مبل استيل

مبل شيك و جديد

 

  بيشتر بخوانيد:  مدل مبلمان راحتي

 

مبل شيك و جديد,مدل مبلمان جديد

شيك ترين مدل مبل

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/furniture1-model2014.html

مراحل طراحي اتاق كودك

اتاق خواب يكي از مهم ترين و اصلي ترين قسمت هر خانه است كه بايد بيشترين دقت و خلاقيت در دكوراسيون آن انجام شود. اين امر به خصوص زماني اهميت خود را نشان مي دهد كه به اين نكته دقت كنيم كه همه ما به طور متوسط يك سوم از عمر خود را در خواب به سر مي بريم و بعد خواب و محيطي كه انسان ساعات استراحت خود را در آن سپري مي كند ارتباط مستقيمي با سلامت افراد دارد.

چگونه دكوراسيون اتاق را بچينيم

اتاق خوابتان را خلوت كنيد

شلوغي و جمع كردن بيش از اندازه وسايل در اتاق خواب يكي از مهم ترين موانع ايجاد آرامش در اين بخش از خانه است. سعي كنيد تا جايي كه ممكن است از جمع كردن بيش از اندازه وسايل غير ضروري در اتاق خواب جلوگيري كنيد و تا جايي كه امكان دارد اين فضا را خلوت و مرتب كنيد.

 

تخت خواب را متناسب با فضاي اتاق خواب تان انتخاب كنيد

چنانچه اتاق خواب شما كوچك است به جاي خريد تخت خواب هاي چوبي بزرگ مي توانيد از تخت خواب هاي فلزي كوچك استفاده كنيد. تخت خواب هاي چوبي بزرگ به دليل سرتخت هاي بزرگي كه دارند فضاي زيادي از اتاق خواب شما را اشغال مي كنند. حتي مي توانيد تخت خواب هاي ظريفي كه تلفيق چوب و فلز هستند را انتخاب كنيد.

 

چيدمان اتاق خواب هاي كوچك هم امكان پذير است اما با رعايت چند اصل كلي. ابتدا در اين گونه موارد بايد در انتخاب وسايل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زيادي داشته باشيد. انتخاب تخت خواب هاي بزرگ براي اتاق هاي كوچك اشتباه است و بهترين گزينه تخت خواب هاي فلزي يا فرفورژه است كه حجم كمتري از اتاق را با كاربرد يكسان نسبت به سرويس هاي چوبي اشغال مي كند.

 

از طرف ديگر شما مي توانيد از تخت خواب ها و وسايل چند منظوره اي استفاده كنيد كه در بازار به نام تخت ها يا مبلمان تاشو شناخته مي شوند. اين گونه وسايل با نصب به ديوار خانه قابليت جمع شدن دارند و پس از پايان زمان استراحت مي توان آن را به كاناپه تبديل يا آن را به سمت ديوار جمع كرد. استفاده از رنگ هاي ملايم و آرامش بخش هم براي تمام اتاق هاي خواب چه بزرگ باشند و چه كوچك توصيه مي شود.

 

براي دكوراسيون اتاق خواب كوچك از رنگ هاي روشن استفاده كنيد

رنگ هاي روشن مانند آبي، زرد، سفيد و ... علاوه بر اينكه رنگ هاي آرامش بخشي براي اتاق خواب هستند اتاق خواب هاي كوچك را هم بزرگ تر جلوه مي دهند. البته انتخاب رنگ سليقه اي است اما چنانچه اتاق خوابتان كوچك است اصلا به دنبال دكور كردن آن با رنگ هاي تيره نباشيد. براي قرار دادن وسايل شخصي خود مي توانيد از طراحي ديوارها يا قفسه هاي كوتاه و كم عرض استفاده كنيد. يعني به جاي آنكه با ميزهاي آرايش يا دراورهاي بزرگ فضاي اتاقتان را كوچك و تنگ كنيد، وسايلتان را تا جايي كه امكان دارد در اين قفسه ها يا ديوارها بچينيد.

 

دكوراسيون اتاق خواب,پوستر ديواري اتاق كودك

مدل سرويس خواب

 

دكور اتاق خواب,چيدمان اتاق خواب

پوستر ديواري بزرگ

 

 

پوستر ديواري بزرگ,چگونه دكوراسيون اتاق را بچينيم

پوستر ديواري اتاق كودك

 

چيدن اتاق خواب,دكوراسيون و چيدمان اتاق خواب

دكور اتاق خواب

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/your1-bedroom-decor1.html